Monday, September 28, 2015

Makluman penting. KPI kementerian Pendidikan adalah login 19% setiap minggu dikira secara mingguan dari hari khamis hingga ke hari rabu minggu berikutnya. Berdasarkan jumlah pelajar dan guru dalam sekolah 2094, maka anggaran dalam 400 orang perlu login setiap minggu berlainan orang/individu/manusia login dalam FROG VLE.
Faham ke Faham?
Jadi diminta semua pelajar dan guru serta ibubapa (kalau boleh), dapatkan ID dan password FROG VLE SMK BANDAR BARU BANGI dihttp://smkbbb2.blogspot.com dan login di https://bea4603.1bestarinet.net.
Bagi pelajar buatlah apasahaja secara online, kuiz, assignment, baca site yang disediakan oleh guru setiap hari sekurangnya sekali dalam 5 minit.
KEARAH STYLE BELAJAR ABAD 21..
Hubungi Cikgu Musa Muhamad atau Cikgu Norashikin Baharom jika menghadapi masalah login, atau PM ke FB sekolah dgn memberikan no IC untuk semakan. Terimakasih.

1 comment:

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM! Berita baik kepada warga SMK Bandar Baru Bangi, jika anda mengalami masalah laptop,PC,tv atau apa jenis peralatan elektrik/elektronik yang gagal berfungsi dengan baik,yang sangat memerlukan bantuan pakar untuk repair, saya sedia membantu anda!

Kepakaran saya ialah, membantu anda terutamanya warga SMK Bandar Baru Bangi, menyelesaikan masalah Laptop/PC/tv/dll. yang gagal berfungsi dengan baik agar kembali cergas berfungsi tanpa anda perlu berbelaja lebih untuk beli baru.

MAKLUMAT TERKINI : http://www.mudah.my/vi/40651382.htm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...